joi, 20 mai 2010

Alexandru Manciu - "Asculta-mi tacerea"


I.
Pe unde te ascunzi din nou
Si nu mai stiu cat pot s-astept
Sa treaca timpul fara rost
Chiar daca nu vreau sa te pierd;
Mi-e greu sa iert cuvintele
Pe care le aud si-acum,
As vrea sa te reintalnesc
Sa te privesc si-ncet sa-ti spun…

Refren:
Mi-ai dat viata in care
Pot sa fiu fericit
Esti o parte din mine,
Si simt –
Esti in sufletul meu
Dac-ai sti ce-i il el
Poate n-am sa mai simt ca te pierd!


II.
Te-am cautat de mii de ori
Sa te gasesc in amintiri
Ai revenit fara sa-ntrebi,
Fara sa-mi spui de ce ma chemi...


(Refren) Final Bridge: 
Asculta-mi tacerea
Si spune-mi incet un raspuns ce-l astept
Aproape de tine mai pot sa cred!

Music: Alex Brashovean

Un comentariu:

  1. foarte frumos Alinush, meriti fericire adevarata! ai un suflet mare!!!

    RăspundețiȘtergere