marți, 21 martie 2017

Tatiana Heghea - Invită-mă la dans!



I.
Seara vibrează în sufletul meu
Te știu de-o viață și te-am iubit mereu,
Umbra îți cade pe umerii mei -
Cât de frumoasă mă văd în ochii tăi;
Strânge-mă în brațe așa cum ți-ai dorit -
În prima seară când ne-am întâlnit,
Iar pașii tăi oriunde-i voi urma
Ești doar al meu și sunt numai a ta!

Refren:
invită-mă la dans, iubite!
și luna de pe cer să simtă
că noaptea caldă iarăși ne alintă -
doar pentru noi iubirea cântă!

II.
Seara ne vede, ne cheamă la ea
Ne-am prins de mână și vom rămâne așa
Visele noastre se împart doar la doi,
Iar fericirea nu a uitat de noi;
Câte momente se leagă-n amintiri
Ele se văd doar în priviri...
Cine-ar fi spus că ne vom potrivi
Când ne-am văzut atunci în prima zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu