marți, 21 martie 2017

Ionella Covali - Ce-ar fi să...



I.
Coincidență sau
telepatie ciudată
nu știu exact ce-a fost atunci...
Am simțit că vreau
să-ți vorbesc dintr-o dată
fără s-aștept nici un minut!
Îmi lipsea ceva
până m-ai luat de mână -
tabloul puzzle e complet,
un sentiment curat
ce ne vrea împreună
nu pare complicat.


Pre-refren:
Ne completăm frumos
și n-avem chef de drame,
am să te recunosc
din mii de măști și oameni
și-am să-ți mai spun ceva
ce știe doar inima mea!


Refren:
Ce-ar fi să ne imaginăm
cum va fi peste un an sau chiar mai mult,
ce-ar fi să ne amuzăm
că dragostea începe cu un sărut
și nimeni nu îți dă o garanție
că va fi bine…

II.
Îmi place să te văd
când mă privești printre gene
și îmi șoptești ceva încet;
și îmi place să te cred
când spui că e prea devreme
să avem un nou secret.
Orice s-ar întâmpla
să nu pierzi dragostea toată,
mai lasă-ți doar puțin din ea
și îți mai spun ceva -
nu poți avea dintr-o dată
tot la ce poți visa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu