marți, 9 iunie 2015

Costi Burlacu şi Corina Ţepeş - Iubire cu aromă de Cireş

I.
Dragoste…eu te-am ascuns în mâna stângă -
culorile să nu se stingă!
Dragoste... eu te-am ascuns în mâna dreaptă
şi o deschid spre a ta soartă…
Şi cine oare întelege,
Cine mai poate să dezlege… o, dragoste!
Şi cine oare acum ne vede
Cine mai crede în legende… în dragoste!

Refren:
Iubire cu aromă de cireş,
Eu te-am cules şi te-am ales!
Iubire cu aromă de cireş
Când mă visezi...tu nu dai gres.
Priveste-ma! Iubeste-ma!

II.
Suflet drag...visează-mă cu gândul bun
La tine să revin… oricum
Suflet drag… visează-mă cu gând nebun
să nu te mai iubesc… n-am cum!
Şi cine oare mă priveşte,
cine în ochii mei găseşte… un suflet drag?
Şi cine oare ştie bine
tot ce-i mai bun şi rău în mine?…o, suflet drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu