miercuri, 22 aprilie 2015

Tatiana Heghea - Vânzător de Vise

I.
Emoţiile duc nopţile spre infinit
Ce ne-a unit? Când m-ai privit, când te-am privit?
Iar visele n-au fost decât doar mori de vânt
Rămâne un gând - că te-am iubit, că m-ai iubit!
Culorile nu-s florile ce mi le-ai dat
sunt orele - ce ne-au unit, dar ne-au uitat
un colţ de suflet a închis un vis ciudat
şi nu vom şti - când ai venit, când am plecat.

Refren:
Vânzător de vise
Iubire-n palmele închise
Emoţii dulci, dar interzise,
Vânzător de vise
Călător prin nopţi aprinse,
Iubire-n palmele închise

II.
Iubirile-s ca firele de argint
Noi vom iubi- cât tu mai eşti, cât eu mai sînt…
dar înţeleg acum - nu va mai fi la fel
Un vis nescris - cu un el şi ea, cu un ea şi el
De-ar fi o lege nouă între noi
Să se dezlege - cerul de ploi, ochii de ploi
un colţ de suflet a închis un vis ciudat

şi nu vom şti - când am venit, când ai plecat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu