marți, 18 februarie 2014

Diana Sturza & Millenium - Din Dragoste


Din Dragoste
I.
Fluturi de smarald
În orașul cald
Risipesc în vânt -
stele pe pământ...
Pașii mei ușor mă duc spre
visul de demult,
vreau să-l ascult
și în ochi să îl ascund!
Îmi va prinde-n păr
Două flori de măr
Soarele va ști
Tot ce-mi va șopti..
Vom fi două mari de gheață
ce se vor topi
când vom ști
Să iubim!


Refren:
Ochii ce se vor săruta
din dragoste...
Ochii ce nu se vor uita
Din dragoste, dragoste...


II.
Diminețile
Simt tristețile,
Confesiunea mea
Te va întreba -
Dacă inimile noastre
le mai ascultăm.
Știu, noi uităm
printre nori să căutăm!
Taine azurii
Peste gânduri vii
Doar în zori de zi
Noi doi le vom încălzi
Cu îmbrățișări din lumea
care te-a reinventat...
Tu vei ști
Când vei iubi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu